Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

en tuff dag !

Av Elsa - 29 juli 2012 23:01

Hej ! Idag har dagen varit jätte tung .
Att ha känslan i magen att det liv du levt i över 18 år kanske kommer få ett tragiskt slut är nästan kvävande.
Mina känslor åker berg och dalbana , jag vill skrika , gråta ställa allt till rätta men skadan kan vara för stor, kanske är det alldeles för sent !!!!! Det enda jag kan göra är att hjälpa andra så dom inte gör om mina misstag , stå för vem du är och för dina känslor för det är bara du som äger rätten till dig själv och din kropp !!!!! Glöm aldrig det !!! Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa - 29 oktober 2012 20:58

nu var det länge sedan jag skrev , mycket har hänt . jag bor nu själv med mina flickor hos mig varannan vecka , skilsmässan blev av och det var lika bra även om det gjorde ont , jag har trotts mitt beslut att leva singel även träffat en ny man på en...

Av Elsa - 5 augusti 2012 21:52

Idag har jag tagit beslutet att gå vidare med mitt liv utan min make ! Han kan inte bestämma sig hur han vill ha det så nu tog jag beslutet åt honom ! Jag vägrar att leva ovetandes om mitt öde längre !!! Nu ser jag framåt och vet att med stöd från an...

Av Elsa - 3 augusti 2012 23:49

Idag hade jag mitt första zumba pass på över två månader . Det känndes kul att vara tillbaka trots sorgen i hjärtat , jag fick sånt varmt mottagande av både personal och motionärer ! Känns underbart att höra alla fina ord min syster sa om mig som le...

Av Elsa - 2 augusti 2012 22:53

Nu har jag jobbat två dagar efter en lång sjukskrivning och det känns helt ok ! Tankarna och oron är med mig hela tiden men jag får så mycket tillbaka av mina goa pentionärer på jobbet . Jag vill att min plåga ska sluta så jag även kan vara lycklig ...

Av Elsa - 31 juli 2012 22:45

Hej ! Jag kommer nu spendera några dagar hos min syster igen , att vara hemma hos maken gör för ont när man vet att skilsmässan snart blir ett faktum även på pappret ! Jag är så tacksam över att kunna luta mig mot min syster och hennes familj ! Tom...

Presentation

Du är inte ensam !!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards