Alla inlägg under augusti 2012

Av Elsa - 5 augusti 2012 21:52

Idag har jag tagit beslutet att gå vidare med mitt liv utan min make ! Han kan inte bestämma sig hur han vill ha det så nu tog jag beslutet åt honom ! Jag vägrar att leva ovetandes om mitt öde längre !!! Nu ser jag framåt och vet att med stöd från andra fixar jag detta ! Igen !!" kram

Av Elsa - 3 augusti 2012 23:49

Idag hade jag mitt första zumba pass på över två månader .
Det känndes kul att vara tillbaka trots sorgen i hjärtat , jag fick sånt varmt mottagande av både personal och motionärer ! Känns underbart att höra alla fina ord min syster sa om mig som ledare , hon är ju trots allt värd på friskis och svettis !! Nöjd men ledsen över att inte jag har hört något från min make ska jag nu försöka sova ! Kram

Av Elsa - 2 augusti 2012 22:53

Nu har jag jobbat två dagar efter en lång sjukskrivning och det känns helt ok ! Tankarna och oron är med mig hela tiden men jag får så mycket tillbaka av mina goa pentionärer på jobbet .
Jag vill att min plåga ska sluta så jag även kan vara lycklig privat , saknar min make men är inte redo att åka hem så länge han inte vet om han ska lämna mig , min syster och hennes make är helt underbara !!! Känns tryggt att bo här när jag mår som jag gör.

Presentation

Du är inte ensam !!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards